#міжгалузеві_проєкти: 6-Д клас зацікавився всім відомим напоєм Coca-Cola та досліджував його

Учні 6-Д класу під керівництвом класного керівника Олени Заболоцької та вчителів-предметників реалізували міжгалузевий проєкт на тему «Користь та шкода Coca-Cola. Пити чи не пити?»

З вчителькою Іриною Завіновською гімназисти вивчали історію виникнення бренду, створили хронологічну стрічку його розвитку.

З вчителем географії Сергієм Шевченком з’ясували рік народження, країну походження, які країни є найбільшими споживачами та в яких країнах заборонений напій.

З вчителькою хімії Оленою Заболоцькою провели досліди впливу Coca-Cola на зубну емаль. Дослідницьким шляхом перевірили, чи дійсно Coca-Cola очищує металеві предмети. Провели дослід на виявлення цукру в Coca-Cola zero.

З вчителькою української мови Маргаритою Ратушною учні приділили увагу медіаграмотності, аналізу реклами та створили власні інформаційні пости.

З вчителькою математики Іриною Казначей учасники проєкту провели розрахунки кількості цукру в напої та порівняли у вигляді діаграми з іншими відомими солодкими напоями.

З вчителем англійської мови Володимиром Бутенком створювали англомовні презентації про користь та шкоду Coca-Cola, власні рекомендації щодо вживання солодких напоїв.

З вчителькою основ здоров’я Лесею Кононенко говорили про вплив цукру та інших компонентів напою на організм людини.

Працюючи у творчих групах по 4–5 осіб, учні були дослідниками, дизайнерами, операторами, спікерами.

Фінальним завершенням проєкту стала інтерактивна виставка.