Відчули себе дослідниками, математиками, інженерами та літераторами: міжгалузевий проєкт 5-А класу «Загадки Черкаського замку» завершено

Учні 5-А класу спільно з учителями підбили підсумки міжгалузевого проєкту під назвою «Загадки Черкаського замку», який тривав упродовж двох тижнів. Креативний фідбек, рефлексія, висновки – так пройшла остання зустріч в межах заходу.

Нагадаємо, вчителі Юлія Голінько, Катерина Волкова, Микола Цимбал, Андрій Стецюк та Леся Кононенко на уроках української мови та літератури, математики, технологій, історії різнобічно досліджували тему замку. Діти змогли відчути себе в ролі дослідника, інженера, математика, літератора та розкрити свої творчі здібності.

Діти змогли дослідити городню та весь замок у цифрах, формах та розмірах, зазирнути у внутрішні споруди – житник та криницю, здійснити віртуальну 3D-подорож замками Середньовіччя, розробити власні 3Д-моделі замку, створити аплікацію родових гербів черкаських старост, підготувати історичні довідки про відомих постатей, скласти тексти різних типів мовлення, діалоги як частинаму пригодницького оповідання, описати місцини сучасних Черкас, черкаські замки різних часів, портрети головних персонажів, реліквії та багато-багато іншого.

«Такий освітній інструмент як міжгалузеві проєкти є досить цікавим, змістовним та дуже потрібним для формування навичок XXI століття», – наголошує учитель історії Андрій Стецюк.

«Формування предметних і ключових компетентностей, соціально-комунікативних («м’яких») навичок, розвиток пізнавального інтересу й критичного мислення  – вагомі результати цього проєкту. Такі форми роботи не тільки цікаві і дітям, і вчителям, а й, без сумніву, є дієвим інструментом сучасного освітнього процесу», – підсумовує вчитель української мови та літератури Юлія Голінько.  

Усі деталі проєкту – у групі https://www.facebook.com/groups/1398285537407532