Червоноколірний вівторок: яскравий, інтелектуальний та радісний день

Вівторок на кольоровому тижні початкової школи гімназії був червоним.

У цей день гімназисти з учителями проводили ранкові зустрічі «В маленькому серці любов палає, для зла і зневаги місця немає», бесіди про червоний колір, влаштовували аукціон «червоних» слів, виготовляли смайлики-сонечки з посмішкою, організовували інтелектуальні  конкурси, мали релакс-розминки та були учасниками заняття-тренінгу «День Чарівних компліментів».

Тож серед заходів цього дня:

Учні 2-Д класу проявили творчість та злагоджено працювали у групах, створюючи «Райдужні кола» та «Коло єдності» з різнобарвних спортивних фішок та червоне «Сердечко кохання».

У 1-А класі привели бесіду про червоний колір та аукціон червоних слів у формі гри, виготовили сонечки-смайлики.

Кадети 4-К класу прийшли в одязі червоного кольору.

Учні 1-В класу провели пізнавальний урок: виконували цікаві завдання, в результаті кожен отримав своє сонечко, яке буде зігрівати своїм теплом і в похмуру дощову погоду.

Паняночки і кадети других класів провели ранкову зустріч разом, пограли в гру «Асоціації», розказали вірші про червоний колір та ще більше дізналися про веселку, презентацію та малюнки про яку підготував Міша Піщаний, учень 2-К класу.

Учні 3-Б класу «Інтелект України» творчо працювали у командах, створюючи композиції зі спортивного інвентарю: «Сердечко» – дівчатка, «Перехрестя» – хлопчики. Також створювали «Весняні різнобарвні букети» .

Учні 2-В класу на уроці «Я досліджую світ» дізнавались, для чого люди подорожують, чим приваблива для туристів наша рідна країна. Разом досліджували прапори світу, зокрема з’ясували, на яких прапорах є червоний колір. Також розгадували філворди, малювали предмети червоного кольору, дискутували і навіть танцювали. В кінці уроку діти всі гуртом створили велике червоне серце побажань неньці-Україні з маленьких сердечок.

Учні 3-В класу також підтримали кольоровий тиждень – хоч і в онлайн-форматі.

Учні 2-А класу, 4-В та 4-Д класів на уроках фізичної культури пригадали кольори веселки, проявили себе у командній активності: виконали розминку «Райдуга» з кольоровими кеглями та обручами, створювали «Райдужні квіти», «Мінівеселки», «Загальну райдугу». Працювали творчо, креативно та весело.

Учні 4-Б активно шукали асоціації з червоним кольором, знаходили «червоні» слова навкруг.