ПРОЕКТ 1-Д: «Моя улюблена пора року»

Мета проекту:
– Розвивати пізнавальну активність учнів, виховувати інтерес до пізнання природи.
– Познайомити дітей з походженням назв кожного місяця.
– Розвивати вміння розпізнавати живу і неживу природу, виявляти зміни, які відбуваються в житті тварин, людей, рослин зі зміною пори року.
– Виховувати любов до природи, бережливе ставлення до неї.

Завдання проекту:
– Вивчити інформацію про походження назв кожного місяця.
– Виявити характерні особливості кожної пори року.
– Організація роботи над проектом.

План реалізації:
1. З’ясування улюбленої пори року кожної сім’ї.
2. Підбір матеріалу до проекту.
3.Пора року «Осінь».
В осінню негоду сім погод на дворі – сіє, віє, крутить, свистить і ллє, і сніг мете.
1) З’ясування походження назв осінніх місяців
Участь беруть: Лисиця О., Кобевко А.
2) Прислів’я, приказки, загадки (читання, їх тлумачення)
3) Виготовлення гербарію і поробок з осінніх матеріалів (плоди, листя, горіхи)
Участь беруть: Білоус Г., Стропова С.
4) Обговорення видів відпочинку восени.
5) Складання розповідей, оповідань «Осінь – чарівниця»
Участь бере: Заклевська Ю.
6) Спостереження за змінами в природі.
Вікторина «Осінь на плоди багата»
4.Пора року «Зима»
1) Бесіда з учнями на тему: «Чому зима – це єдиний час року повний чудес»
2) Розучування віршів, прислів’їв, приказок про зиму. Створення малюнків на тему «Білі мухи налетіли».
Участь беруть:Ярославцева Н., Рибник І., Бойко О.
3) Походження зимових свят, звідки беруть свої корені.
Участь беруть: Снитко І., Лисиця О.
4) Створення колажу із сімейних фотографій: “Як ми проводимо час взимку».
5) Спостереження за змінами у живій і неживій природі у зимовий період.
5.Пора року «Весна і літо»
«Чого не посіяла весна, те не виростить літо, не пожне осінь і не скуштує зима»
1) З’ясування походження назв весняних і літніх місяців.
2) Тиждень первоцвітів на тему «Збережи квітку». Виставка малюнків «Чому потрібно берегти первоцвіти»
3) Похід до парку. Спостереження за природою.
4) Створення міні-книжок руками дітей і батьків «Моя улюблена пора року». Вірші, приказки, прислів’я, загадки.
5) Екскурсія до художнього музею. «Пори року в очах художників».
6) Розповіді про активний відпочинок влітку.
7) Проведення підсумкового костюмованого свята «Моя улюблена пора року».
6. Висновки проведеної роботи.