#міжгалузеві_проєкти: 5-А втілив екологічний проєкт про значення води

Учні 5-А класу спільно з класним керівником Наталією Черненко опрацювали в межах міжгалузевого проєкту тему екологічного спрямування «Вода – основне джерело життя».

Вони досліджували важливість води як життєво необхідного природного ресурсу через інтеграцію знань з української мови, літератури, природознавства, математики, створювали візуалізовані картинки, постери, відеопрезентації, навчальні ігри. Усе для того, аби діти усвідомили значущість води для життя людини, розвивали екологічне та критичне мислення, а ще удосконалювали грамотність.

Інтегровані предмети:

Українська мова – розширення та закріплення тематичної лексики, пов’язаної з водою, використовуючи різні візуалізовані прийоми (мнемоквадрати, мнемосмужки для запам’ятовування прислів’їв, приказок, мнемотаблиці – для запам’ятовування скоромовок).

Українська література – дослідження епітетів, порівнянь, загадок про воду («хмаринки слів’», кроссенси), створення власних літературних творів (акровірші), скрайбінгу.

Математика – дослідження способів збереження водних ресурсів за допомогою математичних розрахунків, моделювання та аналізу даних (обсяг споживання води в побуті, розрахунки економії води при впровадженні різних заходів).

Пізнаємо природу – дослідження складу різних напоїв, а саме солодкої газованої та мінеральної газованої та негазованої води, використовуючи проєктну технологію.

Під час дослідження теми та як її підсумок п’ятикласники створювали мнемоквадрати, мнемосмужки, мнемотаблиці, «хмаринки слів», кроссенси, скрайбінг, акровірші, випробували мультимедійну навчальну командну гру «Врятуємо воду – збережемо планету», Банк математичних інтегрованих задач, працювали над аналітичним звітом із графіками, діаграмами, розробляли інтерактивний плакат та постери.

Форму роботи обрали групову: по 5 учнів у команді, кожна з яких досліджувала воду через різні візуалізовані прийоми, складала задачі) та індивідуальну (взаємодія з керівниками груп).