Долоньки добра та толерантність у шкільній родині: 7-А дослідив тему з психологом
Психолог гімназії Наталія Ключко разом з учнями 7-А класу говорили про те, що таке толерантність і чому вона важлива в шкільному житті.
Разом шукали відповіді на питання:
– Як зробити нашу гімназію ще більш приємним і безпечним місцем?
– Що кожен учень гімназії може зробити, щоб однокласники почувалися впевнено й комфортно?
– Як кожен може допомогти світові стати трохи добрішим?
Учні активно ділилися своїми думками, а ще виконували арттерапевтичну вправу «Долоньки добра».
У долоньках вони писали дії, які допомагають людям порозумітися та підтримувати одне одного.
У сердечках – побажання для людства про мир, повагу, терпимість і доброту.
«Було щиро й дуже натхненно.
Учні створили маленькі символи великої справи – толерантності, яка починається саме з нас.
Разом робимо нашу гімназію місцем, де кожен почувається важливим», – зауважує Наталія Ключко.
Share the post "Долоньки добра та толерантність у шкільній родині: 7-А дослідив тему з психологом"