У гімназії відбувся семінар щодо використання STEM-обладнання під час навчання

Навчальний семінар на тему використання STEM-обладнання в освітньому процесі влаштували для освітян Черкаської області. Такий захід організували спільно Управління освіти і науки Черкаської облдержадміністрації та Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників. Навчання провели представники компанії-виробника на базі гімназії.
Наприкінці минулого року гімназія отримала новітнє обладнання для кабінетів математики, географії та STEM-лабораторію. Подібні інноваційні комплекти надійшли і в інші навчальні заклади Черкащини. Вчителі цих шкіл і стали учасниками семінару. Зокрема завітали педагоги з Маньківського, Уманського, Катеринопільського, Монастирищенського, Лисянського, Христинівського, Камянського районів та з міста Черкаси.
За словами т.в.о. начальника управління Оксани Сімушиної, сучасне обладнання поповнило 63 кабінети у 22 навчальних закладах Черкаської області. Навчальні заняття, як користуватися обладнанням, пройдуть в три етапи. Цього разу – другий такий етап.
Учасники семінару мали можливість дізнатися про безліч можливостей інтерактивних панелей та різноманітних тематичних наборів. Лектори спочатку познайомили із вмістом кожного комплекту, розповіли, для чого потрібні та чи інші деталі, потім навчали, як практично з усім цим STEM-обладнанням працювати. Також детально розповіли про можливості та функціонал інтерактивної панелі, як її можна використовувати під час уроків.
«Наша продукція дозволяє використовувати її безмежну кількість разів, в ігровій формі отримувати важливі технічні навички, розвивати креатив, а також створити своєрідну школу-лабораторію-фабрику, де учні самостійно можуть формувати та випускати власні поробки та освітні матеріали», – відзначає представник компанії-виробника.
За словами директора гімназії Ірини Топчій, таке STEM-обладнання і діяльність в навчальному закладі повноцінної STEM-лабораторії необхідне для розвитку сучасних дітей.
«Обладнання, яке на сьогодні вже має гімназія, корисне не просто для отримання знань учнями, а дає можливість використати ці знання для вирішення життєвих проблем, здобути компетенції. Зокрема гімназисти отримують навички, які допоможуть у майбутньому визначитися з професією, реалізувати різноманітні проєкти і стати успішними в житті», – наголошує Ірина Топчій.