Учителі української мови та літератури гімназії ділилися інноваційним досвідом із колегами інших шкіл на міському семінарі

Міський семінар вчителів української мови та літератури відбувся в гімназії. Участь у ньому взяли 40 педагогів з різних шкіл міста. Організували захід вчителі гімназії. Темою семінару визначили: «Креолізований текст як фактор активізації читацької діяльності». Учителі української мови та літератури гімназії прагнули ознайомити учасників семінару з власним досвідом використання інноваційних технологій для активізації діяльності учня як читача-інтерпретатора.
Учитель Наталія Черненко розповідала колегам про літературний проект як технологію залучення покоління Z до читання. Людмила Сіденко ділилася досвідом із використання елементів бібліопсихології на уроках літератури, йшлося про кластер, веббінг, ментальну карту, кроссенс, «біографічну піраміду». Юлія Голінько презентувала тему «Інтернет-технології як інструмент конструювання індивідуальної траєкторії сприйняття твору (дудл, плейкаст, навчальні ресурси в LearningApps.org». Світлана Полозенко демонструвала анімацію як креативний художній простір сучасного учня, зокрема скрайбінг та мультиплікацію. Ірина Бондаренко та Ганна Савенко розповідали про візуальні методи досліження літературного тексту: скетчноутинг, комікс, скрапбукінг, кардмейкінг. І все це – під час вивчення твору І.Нечуя-Левицького «Кайдашева сім’я». Також учасники семінару переглянуди арт-студію, під час якої гімназисти реінтерпретували літературний твір, продемонстрували, яким його бачать сучасні школярі, та сворили буктрейлер до нього.
В рамках семінару відбулася також виставка педагогічних технологій «Зернини досвіду».
Наостанок учасники семінару залишили відгуки про захід на спеціальному «дереві». Вони відзначили креативність, інноваційність, творчість вчителів гімназії та подякували за насичений та корисний день.