ПРОЕКТ 6-В: „Братерство сердець”

Учасники проекту: учні 6-В класу, батьки
Керівник проекту: Голінько Юлія Анатоліївна.
Девіз: Дружба та братство – найбільше багатство (Народна творчість).

Proekt 6-V_995x661

Товариство, дружба й братерство, народжені не спорідненням крові, а спорідненням думок, мети, справ, – це велика сила. У підлітковому віці зростає цінність дружби з однолітками, відбувається емансипація від безпосереднього впливу дорослих, розширюється сфера соціального спілкування, засвоюються суспільні цінності, формуються соціальні мотиви поведінки. Тому метою проекту є формування в учнів ціннісного ставлення до людей, виховання відповідальності, гідності, доброзичливості, милосердя, толерантності, товариськості, готовності допомогти іншим, уміння співпрацювати з іншими, гуртуватися задля єдиної мети; здатності прощати і просити пробачення, протистояти виявам несправедливості й жорстокості. Проект передбачає залучення гімназистів до різних форм творчості та суспільно корисної діяльності, зокрема: пізнавальної, художньо-естетичної, спортивної, ігрової, культурної, екологічної.
Завдання проекту:
• формування морально-духовної життєво компетентної особистості, яка успішно самореалізується в соціумі як учень, громадянин, сім’янин;
• формування в гімназистів особистісних ознак громадян української держави, розвиненої духовності, моральності, художньо-естетичної та екологічної культури.
• формування згуртованого колективу однодумців, що поважають права й свободи інших;
• організація особистісно-конструктивного спілкування гімназистів;
• залучення дітей до благодійної діяльності, волонтерства.
План реалізації проекту
І. Підготовчий етап. Визначення теми виховного проекту, його актуальності.
ІІ. Діяльнісний етап. Реалізація проекту на засадах ціннісного ставлення.
• Ціннісне ставлення до суспільства й держави
Екскурсія до Черкаського художнього музею на виставку, присвячену 25-річчю незалежності України (вересень).
Свято Дня захисника України (жовтень).
Акція „Подарунок воїну АТО” (грудень).
Екскурсії Україною (упродовж року).
• Ціннісне ставлення до сім’ї, шкільної родини
Загальногімназійний забіг (вересень).
Участь із батьками у квесті „У пошуках сучасного скарбу” в Черкаському художньому музеї, спільні з батьками краєзнавчі подорожі (жовтень).
Участь у міській розважально-інтелектуальній грі „Крок до зірок” у Центрі дитячої та юнацької творчості (листопад).
Благодійний ярмарок (грудень).
• Ціннісне ставлення до себе
Фестиваль талантів (вересень).
• Ціннісне ставлення до природи
Екскурсія на агроферму (листопад).
• Ціннісне ставлення до праці
Виготовлення листівок хлопцям на День захисника України, воїнам АТО, (жовтень, грудень).
Прибирання території, класу.
Екскурсії на місце роботи батьків, знайомство з професіями.
• Ціннісне ставлення до мистецтва
Екскурсії до художнього музею (вересень, жовтень)
Проект „Читацька естафета” (Почергове прочитання усіма учнями класу книги С.Гридіна „Кігтик Ковбаско” з подальшим її обговоренням в читацькій вітальні, жовтень-квітень)
ІІІ. Підбиття підсумків. Аналіз результатів виконання проекту (квітень).
ІV. Звіт-презентація проекту (квітень).