ПРОЕКТ 10-Б: «Черкаси – серце України»

Актуальність теми:
В основу системи національно-патріотичного виховання покладено ідею розвитку української державності як консолідуючого чинника, розвитку суспільства й нації в цілому. Форми й методи виховання базуються на українських народних традиціях, кращих надбаннях національної та світової педагогіки й психології.
Головне завдання полягає в тому, щоб через реалізацію системного і цілеспрямованого комплексу заходів сприяти вихованню патріота України, готового самовіддано розбудовувати її як суверенну, демократичну, правову і соціальну державу, виявляти національну гідність, знати і цивілізовано відстоювати свої громадянські права та виконувати обов’язки, сприяти громадянському миру і злагоді в суспільстві, бути конкурентоспроможним, успішно реалізовуватися в соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал, носій української національної культури.
Мета проекту:
Сприяння вихованню у молодого покоління національно – патріотичних почуттів, утвердження у особистості національних та патріотичних цінностей, поваги до культурного та історичного минулого України; формування особистості на засадах духовності, моральності, толерантності; забезпечення створення умов для інтелектуального, культурного та фізичного розвитку.
Завдання проекту:
– поглибити знання учнів з історії рідного краю;
– познайомити з найвизначнішими історико-культурними та архітектурними пам’ятками Черкас; – формувати почуття належності до своєї країни, її історії та традицій;
– забезпечити духовну єдність поколінь;
– розвивати комунікативні здібності школярів, створити умови для прояву творчого й інтелектуального потенціалу учнів; – – розвивати логічне мислення, вміння порівнювати, аналізувати, узагальнювати і критично оцінювати історичні факти, робити висновки, відстоювати власну позицію;
– виховувати почуття гордості, поваги до славного минулого, прагнення прилучитися до культурної скарбниці українського народу; – – виховувати любов до рідного краю, дбайливе ставлення до скарбів Батьківщини, розуміння людини – як найвищого творіння.

Пріоритети проекту:

Становлення громадянина – патріота України, готового самовіддано розбудовувати суверенну, незалежну, демократичну, правову, соціальну державу, забезпечувати її національну безпеку, знати свої права й обов’язки, цивілізовано відстоювати їх, сприяти єднанню українського народу, громадянського миру і злагоді у суспільстві.

Методи реалізації:
Пошукова робота,практична робота,історичні дослідження.

Вид проекту:
Індивідуально-груповий

Навчальні цілі та очікувані результати реалізації проекту:
Розвиток в учнів загальнолюдських цінностей, національної гордості, культури міжнародних відносин,морально-психологічних якостей громадянина – патріота.

Шляхи реалізації виховного проекту:
1.Перегляд відеороликів про життя та діяльність І.П. Іллєнка.
2.Екскурсія до єдиного в Європі буддійського храму.
3.Ознайомлення з історією створення Пагорба слави.
4.Оглянути алеї оригінальних дерев’яних та кам’яних скульптур, створених майстрами зі всієї країни. 5. Організувати екскурсію до пам’ятників варенику та сантехніку.
6. Дослідити походження назви Долини троянд.

Кінцевий результат:
Створення відеоролика за темою.