ВИХОВНИЙ ПРОЕКТ 2-Д: «В ритмі життя»

“Скажи мені – я забуду, покажи мені – я запам’ятаю, залучи мене – я навчусь”
Східна приказка

Учитель + учні + батьки = співпраця

Керівник проекту: Тетяна Демченко

Мета проекту:
• створення умов для розвитку й самореалізації кожної особистості: духовно багатої, фізично здорової, гармонійно розвиненої;
• формування всебічно та гармонійно розвиненої особистості;
• продовжити створення умови для формування партнерської співпраці гімназії і сім’ї;
• сприяти відродженню сімейного виховання;
• підвищувати педагогічні знання батьків;
• залучати батьків до навчально-виховного процесу;
• розроблення й застосування оригінальних педагогічних технологій, нових підходів відповідно до потреб розвитку особистості, формування її етичних та естетичних ідеалів.

Завдання проекту:
• забезпечити можливість засвоєння учнями різних напрямів пізнавальної і творчої діяльності через участь у різноманітних заходах;
• об’єднати зусилля педагогічної та батьківської громадськості для співпраці у вихованні дітей, сприянні їхньому духовному, фізичному, творчому розвитку;
• налагодити співпрацю з освітніми, культурно-просвітницькими закладами, іншими установами, організаціями й громадськістю щодо організації та підтримки різних форм дитячого дозвілля й зайнятості в позаурочний час;
• задовольнити різнобічні інтереси й потреб учнів, підвищити рівень їхньої духовної та фізичної культури через діяльність у студіях, клубах, секціях і гуртках;
• удосконалити систему виховної роботи, упроваджити інноваційні методи виховання й нові технології організації виховного процесу, активно залучати батьківську громадськість до створення виховного простору гімназії.

Очікувані результати:
• упровадження нових проектів із виховної роботи;
• вироблення в учнів уміння швидко пристосовуватися до безперервних змін у суспільстві;
• набуття вміння активно проводити дозвілля на чолі з батьками;
• виховання високої художньо-естетичної культури особистості, розвиток інтересів і прагнень, художніх здібностей і творчої діяльності в різних видах мистецтва й літератури, удосконалення естетичних смаків, умінь і навичок учнів.

План реалізації

Організаційний етап:

1.Вибір теми та розробка проекту, відповідно до особливостей учнів
2. Складання графіку заходів реалізації проекту
Термін: Вересень-жовтень 2016 року

Практичний етап:
1.Проведення заходів щодо реалізації проекту.
Для всього класу:
 Вечір в клубі “Чашка кави Че” . Зустріч з дитячим письменником або художником.
 Екскурсія в Смілянську гімназію та зустріч з родиною героя Євгена Войцехівського
 Знайомство із Черкаською поліцією
 Екскурсія до пожежної частини м.Черкас
 Майстер-клас з розмалювання фігурок з гіпсу улюблених героїв
 Екскурсія до вежі Шухова
 Екскурсія до батальйону “Черкаських павучків”
Для хлопчиків:
 Екскурсія до Клубу юних моряків
 Екскурсія в спортивний зал “MiamiGym»
Для дівчат:
 Екскурсія в майстерню вишивальниці Олександри Теліженко
 Майстер-клас з ліпки вареників
2.Висвітлення освітньо-виховної та розвивальної роботи з дітьми в засобах масової інформації, на сайті школи.
Термін: Листопад 2016 року-лютий 2017 року

Презентаційний (підсумковий) етап:
1.Підведення підсумків роботи з реалізації проекту.
2. Створення творчого фотовернісажу «Барви дитячого життя»
3.Узагальнення та оформлення матеріалів із реалізації проекту, презентація результатів проектної діяльності
Термін: Березень 2017 року

Реалізація проекту:
Учні познайомилися із дитячою письменницею Анною Григорович
Клас побував на засіданні творчого клубу “ЧАШКА КАВИ ЧЕ”. Діти познайомилися та поспілкувалися із дитячою письменницею Анною Григорович. Авторка віддячила учням, подарувавши свою нову книгу «Чарівні пригоди конячки Камелії та зоряних дітей Дмитрика і Насті».

Дівчатка побували на майстер-класі з ліпки вареників у кафе “Варенична”. Все зроблене власноруч згодом варили та куштували. Всі учасники отримали сертифікат, що засвідчує вміння ліпити вареники.

One comment

  • Анна Карпушіна

    Це дуже гарний проект для розвитку дітей. дуже шкода що ми не всі зустрічі відвідали, але маємо надію відвідати ті які ще не відбулися. дуже дякуємо нашому класному керівникові і тім мамам які їй допомагали в реалізації її чудових задумок.