Цієї п’ятниці гімназисти-геймери змагатимуться на чемпіонаті SPG-2020

Вперше в гімназії відбудеться масштабна битва гравців комп’ютерних ігор – чемпіонат SPG-2020. 27 листопада геймери 5-11 класів зможуть позмагатися і визначити кращих із 5 популярних ігор: Counter Strike Global Offensive, Minecraft UHC, Nead For Speed: Underground, Козаки: знову війна та Dota 2.
Для участі в чемпіонаті необхідно зібрати команду із 5 осіб, визначити лідера та зареєструватися за формою: Форма для команд
Можна змагатися також індивідуально. Для цього необхідно зареєструватися за формою: Форма для індивідуальної гри
Реєстрація відкрита до 12.00 26 листопада. Цього ж дня о 17.30 на електронну пошту зареєстрованих учасників надійде посилання на відеоконференцію, під час якої о 18.00 відбудеться жеребкування учасників. Саме в той момент буде визначено суперників та час початку кожної гри.

ПРАВИЛА ІГОР

Організатор кібертурніру: «Gymnasium №9»
1. До початку чемпіонату учасники повинні зареєструватись за допомогою Google Form.
Посилання прикріплені до оголошень.
2. 26.11.2020 зареєстровані учасники отримають об 19:00 лист з запрошенням на відео конференцію для жеребкування.
3. Кожна команда отримає час коли відбудеться зустріч.
4. В день турніру команда повинна з’явитись не пізніше як за 10 хвилин до початку турніру.
5. Команда повинна з’явитись за 5 хвилин до початку зустрічі та зареєструватись у судді закріпленим до команди.
6. Після реєстрації команда повинна виконувати вказівки судді.
7. Команда зобов’язана мати при собі засоби особистого захисту у вигляді захисних масок.
8. З вказівки суддів команда може зайняти місця за ПК так щоб командир команди зайняв місце між учасниками команди.
9. Суддя закріплений за даною командою знаходиться поряд і очікує повідомлення від командира команди про готовність.
10. По готовності команд та технічної частини головний суддя дає дозвіл на проведення зустрічі.
11. По закінченню зустрічі команда очікує повідомлення судді з наступним часом та командою опонентом.
12. Після проведення зустрічі суддя повинен провести дезінфекцію обладнання вивести команду з зали та повідомити результати зустрічі та час наступної зустрічі.

Правила для CS:GO
До участі в турнірі допускаються як команди з 5 осіб так і гравці “Одинаки” для дисципліни – “CS:GO”.
Реєструє команду як Учасника Конкурсу капітан команди.
Для участі в Конкурсі Учасникам заходу необхідно зареєструватися в Google Form: САЙТ
Реєстрація відкрита – до 12 години 26 листопада 2020 року.
Заборонено
1. Ображання, порушення прав інших Учасників Конкурсу.
2. Розміщення матеріалів рекламного, еротичного, порнографічного, іншого забороненого законом характеру.
3. Приховування реальної IP-адреси (будь-якими засобами: проксі-сервери або спеціальні інтернет-сервіси).
4. Реєстрація одного Учасника під різними іменами.
5. Заборонена нецензурна лайка, приниження та ображання (будь-яким способом) суперників, гравців, суддів/кураторів і/або інших людей незалежно від того, присутні вони на заході чи ні.
Правила:
1.Виконавець зв’язується з зареєстрованими Учасниками для уточнення часу проведення турніру. Учасникам необхідно в зазначений Організатором час узяти участь у онлайн конференції. Після онлайн коніеренції Організатор публікує список із кількістю команд-учасників з даної дисципліни, які матимуть змогу прийняти участь в турнірі.
2. Підтримка та зв’язок з організаторами учасники турніру відбуватиметься за допомогою електронної пошти(домен Gymnasium9.org) B.Khovrik@gymnasium9.org
1. Беручи участь у турнірі, його Учасники погоджуються з тим, що їхні імена та прізвища можуть бути використані публічно
2. Організатор залишає за собою право на власний розсуд скасувати, завершити, продовжити, змінити або призупинити Конкурс.
3. Організатор не несе відповідальності за неправдивість та несвоєчасність надання Учасниками турніру встановленої справжніми Положеннями інформації, необхідної для отримання Призу.
4. Участь у турнірі є фактом підтвердження згоди Учасника з цими Положеннями турніру.
Додаток № 1.1
Правила турніру з CS:GO
1. ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Карти проведення: de_mirage, de_overpass, de_inferno.
1.2. Карти викреслюються по одній командиром від кожної команди, поки не залишиться одна, на якій і відбуватиметься матч.
1.3. ФОРМАТ
1.3.1. У грі беруть участь 2 команди по 5 осіб у кожній.
1.3.2. Гра складається з 5 раундів.
1.3.3. На початку кожного періоду на фінансовому рахунку кожної команди є по 800 одиниць ігрової валюти.
1.3.4. Атака чи захист буде визначатись випадково.
2. ІГРОВІ НАЛАШТУВАННЯ
2.1. Версія гри
Усі матчі відбуватимуться на останній версії CS:GO. Кожен гравець зобов’язаний оновити CS:GO до останньої версії, в іншому випадку він не зможе приєднатися до сервера та команда отримає технічну поразку (далі – ТП).
2.2. Ігрові налаштування
Використання інших програм, що полегшують ігровий процес, заборонено.
2.3. Ігровий сервер
Усі матчі відбудуться на наданих організатором серверах.
2.4. Ігрові налаштування сервера:
mp_startmoney 800
mp_roundtime 1min 55 secs
mp_freezetime 15
mp_maxrounds 30
mp_c4timer 40
sv_pausable 1
ammo_grenade_limit_default 1
ammo_grenade_limit_flashbang 2
ammo_grenade_limit_total 4
sv_coaching_enabled 1
4. ПРАВИЛА ТА ПОРУШЕННЯ
4.1. Заборонені дії в грі:
Ці дії суворо заборонені під час гри та можуть призвести до дискваліфікації команди:
Використання скриптів.
Використання багів/помилок гри.
Переміщення крізь стіни, поверхи та дахи. Також заборонене «ходіння небом».
Встановлення бомб так, щоб їх неможливо було розмінувати. Підсадки дозволені, проте заборонені в ті місця, де текстури, стіни тощо стають прозорими.
«Flash-баги» заборонені.
«Ходіння пікселями» заборонене (сидіти чи стояти на невидимих краях карти).
Будь-яке інше програмне забезпечення, яке заборонено видавцем гри та може дати незаслужену перевагу гравцеві чи команді, класифікується як читерство.
4.2. Заборонено змінювати значення консольної команди net_graph (стандартне значення – 0, допускається значення 1).
Дозволяється використовувати чотири гранати.
Можна використовувати всі види зброї та гранат.
Консольна команда cl_bobcycle може мати значення тільки 0.98.
Консольна команда mat_hdr_level заборонена.
Міняти значення команди weapon_debug_spread_show забороняється (стандартне значення – 0).
Команда weapon_recoil_model заборонена.
4.3. Санкції.
Гравець і/або команда може за рішенням судді отримати дискваліфікацію за такі дії:
Відмову слідувати інструкціям судді турніру (зокрема відмову в проханні відкрити стім-акаунт).
Заперечення гравцям чи судді, якщо вони вимагають дотримання гравцем правил турніру.
Образи чи будь-які расистські висловлювання на адресу супротивників, тіммейтів та інших учасників турніру, суддів, коментаторів та інших осіб.
Іменний ярлик зброї в грі повинен бути суворо в межах цензури та не містити образливих висловлювань.
Неспортивну поведінку (наприклад, саботування матчів).
Неявку на турнір усієї команди.
Введення в оману чи обман судді.
Під час виявлення порушення правил учасник усувається від гри та команді зараховується поразка. У разі повторного виявлення порушення правил учасник дискваліфікується.
Участь у змаганні гравців, які не перебувають у цій команді, – технічну поразку.
5. ДОДАТКОВО
5.1. Команди зобов’язані суворо дотримуватися регламенту турніру.
5.2. Команда має право брати тайм-аут на 1 хвилини, але не більше ніж 2 рази за зустріч.
5.3. Під час гри судді мають право проводити будь-які дії, спрямовані на виявлення порушень.
5.4. Склад команди під час турніру змінювати не можна, але дозволені заміни після погодження із суддею у форс-мажорних випадках.
5.5. Якщо команда не зможе виставити зареєстровану команду на гру, то команді буде винесено технічну поразку.
5.6. Заборонено використання гравця з іншої команди, що грає на цьому турнірі (продовжує брати участь чи вже завершив участь), у разі подібного порушення команда дискваліфікується, також має бути дискваліфікований гравець, який був викликаний на заміну.
5.7. Усі претензії щодо порушення правил гри та іншого здійснюються тільки під час гри, капітан команди зобов’язаний поставити наприкінці раунду паузу та повідомити суддю змагань про ситуацію, що склалася. У будь-якому іншому випадку всі претензії не розглядаються.
6. ДИСЦИПЛІНАРНИЙ РЕГЛАМЕНТ
6.1. Команда повинна прибути в повному складі до початку змагань. У разі запізнення понад 5 хвилин команді присуджується технічна поразка. Якщо ж у команді не вистачає одного гравця, то команді надається можливість зіграти учотирьох.
6.2. Капітан зобов’язаний негайно повідомити про закінчення гри судді та назвати підсумковий результат. В іншому випадку суддя має право не зараховувати результат гри.
6.3. Організатор турніру має право змінювати та доповнювати ці Правила в будь-який час на свій розсуд.

Правила для гри Nead For Speed: Underground
1. Версія гри:

Nead For Speed: Underground
2.Основні налаштування:
Метод змагань: Free Follow All
Режим гри: зустріч складається з двох заїздів
(Перший заїзд пробний, другий заїзд заліковий).
3.НАЛАШТУВАННЯ АВТОМОБІЛЯ:
Заборонено використання автомобілів: Toyota COROLLA. Nissan 240SX.
Використання кар’єрних машин заборонено.
Використання унікальних апгрейдів заборонено.
Використання унікальних частин корпусу автомобіля дозволено.
Дозволяється використовувати Dyno Mode для настройки автомобіля.
Категорично заборонено використання “ECU Bug” і “Turbo Bug”.
(Заборонено використовувати тільки БАГ але не саму настройку)
Забороняється змінювати свої автомобілі під час проведення турніру
на інший відмінний від зазначеного в реєстрації.
4. НАЛАШТУВАННЯ ГРИ
Чверть фінал:
Режим гри: Circuit.
Track Direction – Forward.
Collision Detection – Yes.
Car performance restrictions – None.
Race Breaker – No.
Кількість кіл – 3 або 2 в залежності від траси.
5. Півфінал:
Режим гри: Drag.
Track Direction – Forward.
Collision Detection – Yes.
Car performance restrictions – None.
Race Breaker – No.
6. Фінал:
Режим гри: Underground Racing League.
Track Direction – Forward.
Collision Detection – Yes.
Car performance restrictions – None.
Race Breaker – No.
Кількість кіл – 3.

Правила для гри – Козаки: знову війна
1. Тип території Суша
2. Рельєф Рівнини
3. Ресурси Міліони
4. Залежи ресурсів Багато
5. Розміри карти Стандартна
6. Додаткові опції Старт з повітряною кулею
Переможець останній котрий залишився в живих, а в разі тривалості зустрічі більше 1 години 30 хвилин переможець визначається за кількістю набраних очок.
Вибір нації залишається за учасником
Кількість учасників в одній зустрічі не більше 4.

Правила за Dota 2 (далі в тексті – Турнір)
1. ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Право вибору сторін вирішується на взаємовигідних умовах або шляхом жеребкування .
1.2. Лобі створює суддя чи адміністратор турніру. Пароль і хост повідомляються капітану команди суддею або адміністратором турніру.
1.3. Усі гравці повинні входити в лобі під тими іменами (далі – нікнейм чи nickname), які вони вказували під час реєстрації на турнір. Якщо нікнейм не відповідає заявленому, то вважається, що команда зайшла не всім складом і може бути дискваліфікована.
1.4. Усі команди в грі повинні бути підписані. Назви (повні чи скорочені) повинні відповідати заявленим під час реєстрації.
1.5. Суддя турніру може вимагати відкрити профіль steam-акаунта за виникнення спірних ситуацій чи сумнівів у відповідності гравця заявленому на турнір.
1.6. Паузи в грі дозволені. Виходити з режиму паузи дозволяється тільки за згодою команди-суперника.
1.7. Загальна тривалість пауз у грі – не більш ніж 1 хвилина. Якщо час минув – повідомте суперникам, щоб продовжували гру.
1.8. Тривалість гри – до 20 хвилин.
1.9. Переможцем гри вважається команда, яка повністю знищить головну будівлю противника (World Tree у Radiant і Frozen Throne у Dire) або переможе по кількості балів.
1.10. За використання багів карти команда може отримати технічну поразку в грі.
1.11. Creepskip дозволений.
1.12. Backdoor – дозволений усіх тауерів.
1.13. Предмети гравця, який покинув сервер, залишаються в його героя в бекпаку чи підлягають тімселу. Дозволено використовувати цього героя та не продавати айтеми, але передавати іншим гравцям заборонено.
1.14. У разі перезавантаження гра повинна бути перезапущена з такими ж налаштуваннями, як і в першій грі. Гравці повинні вибрати тих же героїв, стартові предмети та ті ж лінії. Зміна ліній дозволяється після того, як герої та крипи (різновид істот в Dota 2, далі в тексті – крипи) зустрінуться на лініях.
1.15. Якщо не можете самостійно вирішити конфліктну ситуацію – повідомте Судді короткий опис проблеми, що виникла.
1.16. Передання Divine Rapier за допомогою суїциду чи смерті від Roshan або крипів (ворожих і/або нейтральних) заборонене. Також заборонене передання в такий спосіб трофейної Divine Rapier.
1.17. Обмежень на кількість предметів немає, окрім обмежень, передбачених ігровим модом.
1.18. Нечесною грою вважається використання програм, які зламують гру і/або карти (map hack, drop hack, trainer тощо).
1.19. Після першого порушення правил із боку учасника (команди) йому залежно від тяжкості порушення може бути винесено попередження чи буде зараховано технічну поразку в поточній грі. Після другого порушення команда буде дискваліфікована.
1.20. Якщо команди під час турніру зустрічаються вдруге, то вони міняються сторонами залежно від попередньої зустрічі.
1.21. Організатор турніру має право змінювати та доповнювати ці Правила в будь-який час на свій розсуд.
2. НАЛАШТУВАННЯ СЕРВЕРА ДЛЯ ГРИ В ТУРНІРІ
2.1. За замовчуванням у турнірах матчі граються на локальному сервері, створеному організаторами турніру.
2.2. Версія гри – Latest (остання).
2.3. Ігрові налаштування під час використання російського клієнта:
Режим гри: Режим капітанів
Версія: Турнірна
Місцезнаходження сервера: Локальний сервер
Дозволити спостереження – дозволено
Присутність тренера – заборонено
2.4. Ігрові налаштування під час використання англійського клієнта:
Game mode: Captains Mode
Version: Tournament
Server Location: Locяl Server
Spectators – enabled
Coach – disabled
3. ПРАВИЛО ПАУЗ У ГРІ
3.1. Правилами турніру встановлений сумарний ліміт паузи – 2 хвилини.
3.2. Якщо суперник перевищив цей час – знімати паузу без повідомлення та дозволу суддів не можна. Необхідно повідомити їм про порушення та після цього вийти з режиму паузи.
4.ОСКАРЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТУ ТА РІШЕННЯ СПІРНИХ СИТУАЦІЙ
4.1. Усі претензії з приводу результату ігор приймаються до розгляду протягом 10 хвилин після гри. Якщо претензій протягом зазначеного терміну не надходить, то результат ігор більше не переглядається. Претензії повинні бути аргументованими та підкріпленими доказами у вигляді скріншотів із результатами до закінчення турніру.
4.2. Суддя турніру приймає рішення згідно з цим Регламентом. У спірних і нестандартних ситуаціях суддя має право особисто розв’язати ту чи іншу ситуацію. Рішення судді є остаточним і не підлягає обговоренню чи оскарженню.

Правила Майнкрафта
1. Ігровий режим працює на Виживання, при звичайній складності і Hardcore увімкнено (це означає, що якщо ви вмираєте від чогось, а не лише від гравців, вам забороняють сервер, поки виклик не закінчиться).
2. Усі попередні дані гравця будуть тимчасово видалені. Таким чином, ви приєднаєтеся до ікри без жодних предметів, xp або попереднього прогресу.
3. Lockette не буде ввімкнено, тому всі скрині відкриті для мародерства. Однак усі скрині та вивіски, створені до події UHC, вилучаються, тому вам слід зібрати нові запаси.
4. Немає виходу з ігрової зони шляхом переходу до нових фрагментів.
5. З плином часу ігрова зона буде зменшуватись.
6. Не виходьте, щоб уникнути смерті. Якщо ви відключаєтеся в бою, ви повинні швидко повернутися або бути відстороненими від змагань.
7. Немає режиму творчості, нересту предметів, телепортації чи інших обманів.
8. В іншому випадку дозволено все, що дозволено у звичайному виживанні Minecraft.
9. Те, що говорить адміністратор сервера, відбувається. Це може включати перезапис попередніх правил, якщо це потрібно. Однак, поки вони беруть участь у заході, вони дотримуються тих самих правил у повному обсязі, що й решта учасників.
10. У всіх гравців буде відключено ігровий чат. За порушення цього правила: 1 – попередження, 2 – дискваліфікація гравця.