Реформи та нововведення обговорили на педагогічній раді

В гімназії провели педагогічну раду. Вчителі обговорили низку важливих та актуальних питань.
Про реформу початкової школи
На сьогодні вчителі початкової школи вже встигли не лише познайомитися із нововведеннями в навчанні для учнів 1-4 класів, але й випробувати їх. Голова кафедри початкових класів Зінаїда Шевченко розповіла про основні зміни, дізнатися про які та врахувати в подальшій роботі корисно було і вчителям середньої та старшої школи. Говорили про зміни в програмах, методичних рекомендаціях та в критеріях оцінювання. Продемонстрували вчителі початкових класів наочно переваги та «робочі» моменти використання простого олівця під час письма в першокласників. Також усі вчителі написали диктант та випробували на собі нові критерії оцінювання робіт.
Про участь в дослідно-експериментальній роботі
Гімназія бере участь у дослідно-експериментальній роботі всеукраїнського рівня за темою «Дидактико-методичне і навчальне забезпечення реалізації концептуальних засад реформування початкової загальної освіти» на 2016-2020 роки.
Вчителі долучаються до процесу реформування освіти України шляхом участі в круглих столах, семінарах, тренінгах, надання консультаційної допомоги, проведення апробації програм тощо.
Про підсумки проведення міських олімпіад та творчих конкурсів
Заступник директора Олена Полль проаналізувала кількісні та якісні результати участі учнів гімназії в міських предметних оліміпадах та творчих конкурсах. Цього року рейтинг перемог вищий порівняно з минулим. Призерів та перпможців в гімназії 44 особи.
Про ЛЕГО-освіту
В гімназії незабаром буде облаштовано ЛЕГО-кабінет. Обладання довзолить проводити навчання для учнів всіх класів. Вчителі Тетяна Демченко та Микола Цимбал продемонстрували колегам можливості цього освітнього напрямку та якого результату можна досягти.
Про жорстоке поводження вчителів з дітьми
Вчителі аналізували та обговорювали, яким чином вони можуть образити дитину, що призводить до такої поведінки вчителя та як запобігти подібним випадкам.